سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : دانش را در بند کنید . عرض کردم : در بند کردن آن چگونه است؟ فرمود : نگارش آن . [عمرو بن العاص]
مشخصات مدیروبلاگ
 
هانی[0]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
مهر 90[8] آبان 90[5]
وبلاگهای مرتبط
 
شرکت داده پردازی آرون
کاربردهای شبکه های اجتماعی
امنیت وب
متن باز
درباره cms +
شبکه های رایانه ای
فناوری رسانه
شبکه های اجتماعی مجازی
شبکه های ارتباطات اجتماعی
مشاوره و بازاریابی سایتهای اینترنتی
تکنولوژی موبایل
امنیت جوملا
مشاوره در زمینه طراحی سایت
نرم انرم افزارهای تحت وب
اخبار روز فناوری اطلاعات it
گرافیک وب
رسانه دیجیتال
روابط عمومی الکترونیک
معرفی رشته های دانشگاهی it
معرفی رشته های دانشگاهی ict
طراحی فروشگاه اینترنتی
فروش اینترنتی
کسب و درامد اینترنتی
دنیای مجازی تکنولوژی
مشاوره در زمینه طراحی سایت
خدمات طراحی وب سایت
مزایای جوملا
استانداردهای وب سایت
هاست و دامنه
پشتیبانی وب
مخابرات
جدیدترین گیم ها
آشنایی با شبکه ها ی اجتماعی
دنیای طراحی سایتهای حرفه ای
جامعه انلاین وشبکه های اجتماعی
فواید شبکه های اجتماعی
آموزش طراحی سایت
تکنولوژی کد باز
توریسم مجازی
طراحی حرفه ای ترین سایتها
استانداردهای طراحی سایت
شرکت داده پردازی آرون [0] آرشیو پیوند روزانه [1]
وب سایتهای برتر
 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

شرکت ادوب لغو تولید فلش برای دستگاه‌های تلفن همراه را اعلام و اظهار کرد که این لغو تولید را به دستگاه‌های خانگی دیجیتالی مرتبط با تلویزیون نیز گسترش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا،  این اقدام شرکت ادوب در حالی است که شرکت ریسرچ این موشن ادامه تولید فلش برای تبلت پلی‌بوک خود را وعده داده است.

این شرکت تولیدکننده نرم‌افزار واقع در شهر سان‌خوزه ایالت کالیفرنیا تایید کرد که تولید فلش‌پلیرهای خود برای مرورگرهای تلفن همراه را به منظور تمرکز بر تولید برنامه‌های کاربردی گرافیکی برای زبان برنامه‌نویسی HTML5 مورد استفاده در دستگاه‌های اپل و دیگر محصولات تلفن همراه مبتنی بر وب، هم‌چنین پلت فرم برنامه کاربردی Adobe AIR، متوقف کرده است.

سخنگوی این شرکت اعلام کرد که این شرکت دیگر برای دستگاه‌های الکترونیک فلش‌پلیر تولید نمی‌کند.

joomla (1) joomla CMS () ارتقاء سایت (1) ارزیابی و تحلیل وب سایت (1) افزایش رتبه سایت (1) امنیت جوملا (1) امکانات جوملا و ماژولهای اضافی (1) بهینه سازی سایت (1) ثبت سایت در گوگل (1) جامعه آنلاین (1) خدمات نگهداری وب سایت (1) سئو (1) شبکه اجتماعی (1) طراح سایت (1) طراح وب سایت (1) طراحی حرفه ای سایت (1) طراحی سایت ایران (1) طراحی وبسایت (1) طراحی سایت (1) طراحی سایت اصفهان (1) طراحی سایت با جوملا (1) طراحی وب (1) طراحی وب زیبا (1) طراحی وب سایت (1) طراحی وب سایت ارزان (1) طراحی وب سایت حرفه ای (1) طراحی وب سایت های اینترنتی (1) مراحل اجرای پروژه های وب سایت (1) مزایای جوملا (1) مزایای نرم افزار جوملا (1) معرفی نرم افزار Joomla CMS (1) نرم افزار (1) نرم افزار آرونت (1) نرم افزار جامعه آنلاین (1) نرم افزار جوملا (1) نرم افزارهای تحت وب (1) نرم افزارهای سفارشی (1) نمونه پروژه ها و مشتریان (1) هاست جوملا (1) وب سایت با جوملا (1) وب سایت جوملا (1) وب سایت حرفه ای (1) وب سایت های جوملایی معروف (1) پشتیبانی وب سایت (1) کاربرد های جامعه آنلاین (1) کاربردهای جوملا (1) کاربردهای شبکه های اجتماعی (1)


  
  

نمایشگاه ایران‌تله‌کام 2011 فرصتی است تا نوکیا جدیدترین محصولات و نوآورانه‌ترین خدماتش را نمایش دهد. 24 تا 27 آبان ماه امسال نوکیا با حضور در غرفه اختصاصی خود (سالن 13-12 غرفه 47) از ایستگاه‌های مختلفی برای نمایش محصولات و خدماتش استفاده می‌کند.

 در ایستگاه نوکیا N9 ، بازدیدکنندگان این شانس را دارند که با محیط کاربری روان و تجربه لمسی Swipe گوشی نوکیا N9 از نزدیک آشنا شوند. بخش دیگر، بخش فناوری NFC است که نحوه عملکرد این فناوری را در بلندگوی‌های استریو بی‌سیم  Play 360° و گوشی‌های نوکیا N9 و سری سیمبین Belle نشان می‌دهد.

بازدیدکنندگان می‌توانـند نسخه جدید سیمبین Belle و کار با منوهای جدید و رابط کاربری روان آن را تجربه کنند. در ایستگاه نوکیا، فضایی به بازی جذاب Angry Birds اختصـاص داده شــده اسـت. بازدیدکنـندگان علاقمند می‌توانند این بازی را با گوشی نوکیا N9 که به یک نمایشگر LCD متصل است انجام دهند.

ایستگاه مربوط به نرم‌افزارها، پورتال جدید نرم‌افزار در سایت فارسی نوکیا را با امکان دانلود برنامه چت e-buddy و نصب آن در گوشی‌های بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

خبرنامه و وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا نیز ایستگاهی است که مسئولان روابط عمومی نوکیا در آن حضور دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند در این ایستگاه از وبلاگ گفت‌وگو بازدیدکرده و نظرات خود در مورد نوکیا و نمایشگاه ایران تله‌کام را پست کنند (برای کسانی که از غرفه نوکیا کامنتی می‌گذارند در پایان نمایشگاه به قید قرعه یک نوکیا N9 تقدیم می‌شود) و شماره جدید خبرنامه‌ نوکیا را  دریافت کنند.

در ایستگاه حمایت و خدمات پس از فروش (Nokia Care) بازدیدکنندگان از چگونگی ضمانت‌نامه‌های رسمی در ایران مطلع شده و پاسخ سوالات خود را در زمینه خدمات دریافت می‌کنند. علاوه بر این، آنها با سرویس پیامکی، سرویس آنلاین و تلفن‌های مرکز خدمات نوکیا برای اطمینان از اصالت گارانتی گوشی نوکیای خود آشنا شده و نیز این فرصت را دارند که به صورت آنلاین گارانتی گوشی خود را چک کنند

 

جوملا, نرم افزار, جوملا, گیم ,جدیدترین گیم ها, مخابرات ,اخبار روز, فال, فال حافظ ,اخبار فناوری اطلاعات, وب ,سایت, طراحی ,طراحی سایت, تکنولوژی موبایل ,اخبار, موبایل ,کد باز, اپن سورس ,جدیدترین سایتهای کدباز, نرم افزار نرم افزارهای کد باز ,شبکه اجتماعی, امنیت, جوملا, پشتیبانی جوملا, دانلود جوملا طراحی حرفه ای سایت, امنیت, امنیت وب, سایت ,فیس بوک, تویتر, دانلود, رسانه, رسانه اجتماعی ,هاست ,هاست و دامین ,جامعه انلاین, خدمات, طراحی سایت, فروش, اینترنتی ,افزایش رنکینگ ,توریست, توریسم, طراحی فروشگاه اینترنتی ,دنیای مجازی تکنولوژی, رسانه دیجیتال, روابط عمومی, روابط عمومی الکترونیک گرافیک ,گرافیک وب, نرم افزارهای تحت وب, اخبار روز, ,itرشته های ,it,رشته های دانشگاهی ,سایت سازمان سنجش, گوگل ,استخدام ,اشپزی, عکس فیلم ,دانلود فیلم, آموزش طراحی سایت ,cms,email,ایمیل, جیمیل,گوشی موبایل,موبایل,اپل اندروید, وب سایت ,طراح, طراحان حرفه ای ,طراحی سایتهای دولتی ,طراحی فروشگاه اینترنتی, جدیدترین گوشیهای موبایل دنیا,


  
  

نوکیا از یکی از فناوری‌های آینده در گوشی‌هایش توسط تاپانی جکینن، رئیس بخش طراحی، پرده‌برداری کرد و آن چیزی نیست جز یک گوشی انعطاف‌پذیر!

نوکیا Kinetic در همایش Nokia World 2011 در مرکز اکسل شهر لندن، یکی از ستاره‌های جذاب بود . با پیچ دادن گوشی به سمت جلو می‌توان فایل‌ها را مرور کرد و عمل پیچ دادن، سرعت را کنترل می‌کند. هر بیشتر پیچ دهید، سریع‌تر می‌توانید مرور کنید. اگر زیاد دور شدید خیلی راحت گوشی را به آرامی پیچ دهید تا به فایل یا مخاطبی که به دنبالش بودید دسترسی پیدا کنید. برای اجرا می‌توان گوشی را خم کرد یا آیتمی را در منو باز کرد.

اگر تلفن شما زنگ زد، می‌توان به راحتی آن را کنار گوش برده و با فشارد دادن آن به تماس پاسخ داد.

 از تاپانی سوال شد: چگونه شکل و عملکرد دست‌ در دست هم گذاشته و به این جا رسیدند؟

 ”این چیزی فراتر از صفحه‌لمسی است، اما هیچ تصمیمی برای جایگزین کردن آن وجود ندارد. این یک مولتی‌مدل است. مواردی وجود دارد که صفحه‌ لمسی‌ها برترند، اما گاهی اوقات صفحه‌ لمسی‌ها کار نمی‌کنند؛ مثل وقتی که در زمستان شما دستکش دارید.” بنابراین، Kinetic یک قابلیت پیچ دادن، فشار دادن و خم کردن هم برای بزرگنمایی انگشتی در صفحه‌ نمایش لمسی اضافه دارد.

 تاپانی می‌گوید: “شما حتی می‌توانید برای آن تنظیمات امنیتی خاصی انجام دهید. به طوری که گوشی شما تنها زمانی کار می‌کند که شما آن را به دست بگیرید. در واقع شیوه در دست گرفتن تلفن همراه توسط شما را می‌شناسد. این گوشی نمونه یا پروتو نشان می‌دهد که چقدر تعامل می‌توانید طبیعی و حسی باشد. این کار هنگام مرور، به شما نهایت کنترل را می‌دهد. “

مثل وقتی که هنگام رانندگی، وقتی فرمان خودرو را بیشتر می‌پیچانید، ماشین سریع‌تر حرکت می‌کند. این هم همان‌طور است. با خم کردن و پیچاندن و لمس صفحه‌نمایش، شما می‌توانید هم‌زمان یک، دو، سه و حتی چهار کار را با هم انجام دهید.” کاربردهای چنین دستگاه‌هایی نامحدود است. خیلی راحت می‌توان این دستگاه‌ها را در انحنای داشبورد ماشین گذاشت و با عدم وجود کلید در این دستگاه‌ها به راحتی می‌توان آنها را ضد آب ساخت. از نظر راحتی، دستگاه‌هایی مانند Kinetic به راحتی در جیب جا می‌شوند و به شیوه قرار گرفتن ما، خودشان را شکل می‌دهند.

این شرکت فنلاندی در اجلاس سالانه جهان نوکیا 2011 در کنار گوشی های جدیدش، ابزاری به نام “ابزار کینکت نوکیا” را رونمایی کرده است که از نمایشگری قابل انعطاف برخوردار است.

این ابزار باید با دو دست گرفته شود و با پیچاندن آن می توان وارد فایلهای موسیقی یا پوشه های تصویری شد. با فشردن و خمیدن آن به داخل می توان بر روی تصاویر بزرگنمایی کرد یا موسیقی را پخش کرده و یا از پخش آن جلوگیری کرد . با اینکه این ابزار، ابزار رایانه ای واقعی با نمایشگر OLED واقعی است، محصولی واقعی به شمار نمی رود که بتوان آن را امروز خریداری کرد. ساخت این ابزار از دو سال پیش آغاز شده با این همه هنوز به مرحله ای نرسیده که بتوان آن را محصولی کامل عنوان کرد. گوشی‌های Kintic تقریبا تا سه سال دیگر وارد بازار خواهد شد. بنابه گفته تاپانی، نوکیا همه فناوری ساخت آن را دارد.

جوملا, نرم افزار, جوملا, گیم ,جدیدترین گیم ها, مخابرات ,اخبار روز, فال, فال حافظ ,اخبار فناوری اطلاعات, وب ,سایت, طراحی ,طراحی سایت, تکنولوژی موبایل ,اخبار, موبایل ,کد باز, اپن سورس ,جدیدترین سایتهای کدباز, نرم افزار نرم افزارهای کد باز ,شبکه اجتماعی, امنیت, جوملا, پشتیبانی جوملا, دانلود جوملا طراحی حرفه ای سایت, امنیت, امنیت وب, سایت ,فیس بوک, تویتر, دانلود, رسانه, رسانه اجتماعی ,هاست ,هاست و دامین ,جامعه انلاین, خدمات, طراحی سایت, فروش, اینترنتی ,افزایش رنکینگ ,توریست, توریسم, طراحی فروشگاه اینترنتی ,دنیای مجازی تکنولوژی, رسانه دیجیتال, روابط عمومی, روابط عمومی الکترونیک گرافیک ,گرافیک وب, نرم افزارهای تحت وب, اخبار روز, ,itرشته های ,it,رشته های دانشگاهی ,سایت سازمان سنجش, گوگل ,استخدام ,اشپزی, عکس فیلم ,دانلود فیلم, آموزش طراحی سایت ,cms,email,ایمیل, جیمیل,گوشی موبایل,موبایل,اپل اندروید, وب سایت ,طراح, طراحان حرفه ای ,طراحی سایتهای دولتی ,طراحی فروشگاه اینترنتی, جدیدترین گوشیهای موبایل دنیا,


  
  

طی هفته اخیر، شایعات متعددی مبنی بر آنکه کمپانی HP قصد دارد تبلت های از رده خارج شده TouchPad را مجهز به ویندوز 8 نماید، شنیده می شد.

اکنون، خبرهای جدیدی از کمپانی HP به گوش می رسد که آنها قصد دارند نسل آینده تبلت های خود را اینبار بر پایه سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 8 (نگارش مخصوص تبلت ها) وارد بازار نمایند.

به گزارش وین بتا، خانم “Meg Whitman” ، مدیر ارشد اجرایی کمپانی HP، تائید کرده است، شرکت مطبوع وی در حال کار بر روی نسل جدیدی از تبلت ها می باشد که از سیستم عامل ویندوز 8 استفاده می نمایند، او همچنین تاکید کرده است، HP دیگر هرگز از تبلت های TouchPad به همراه سیستم عامل webOS استفاده نخواهد کرد.

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم پس از عدم موفقیت، اینبار چگونه HP با تبلت های ویندوز 8 خود می خواهد نظر مشتریان را جلب نماید. آیا HP می تواند در زمینه تولید تبلت ها به جایگاه شایسته ای دست پیدا کند؟!


  

در سالهای اخیر، یکی از داغترین مباحث مربوط به سلامت در محافل گیکی، بحث امواج موبایل و تاثیر آنها بر بدن بوده  و هر از چندگاهی یافته هایی به نفع یا ضرر این امواج گزارش شده اند. اما به نظر می رسد که تحقیقی که اخیرا دانمارکی ها در این باره انجام داده اند بتواند نقطه پایانی بر همه حرف و حدیثها بگذارد، چرا که این تحقیق در نوع خود بزرگترین و مفصلترین مطالعه  در این رابطه است که بر روی بیش از سه و نیم میلیون نفر انجام شده است.

معروف است که دانمارکی ها پرونده سلامت پر و پیمانی برای شهروندانشان تشکیل می دهند و همه زیر و بم بهداشت و سلامت شهروندانشان در آنها درج می شود. عده ای از پزشکان دانمارکی از این بستر استفاده کرند و پرونده های سلامت بیش از سه و نیم میلیون نفر دانمارکی را از نظر بروز سرطانهای مغز و سایر سرطانهای سیستم عصبی مورد بررسی قرار دادند.

آنها پرونده سلامت افرادی را که قبل از سال 1995 با شرکتهای موبایل قرارداد داشتند با افراد بدون قرار داد موبایل مقایسه کردند. با توجه به اینکه این تحقیق چند دهه به عقب بر می گردد،  بیشتر افراد مورد مطالعه در معرض میزانهای بالای تشعشات (رایج در نسلهای اول تلفن همراه) قرار داشته اند. همچنین سالیان طولانی در معرض تشعشعات موبایل بوده و زمان کافی برای بروز علائم مرتبط با بیماری داشته اند.

در یک دوره بیش از 18 ساله، 10729 مورد سرطان شناسایی شده بود که 9883 مورد آن در بین افراد فاقد قرارداد موبایل (حدود 3.2 میلیون نفر) بوده و 846 مورد نیز در بین  358,403 نفر دارای قرارداد رخ داده است. با توجه به این داده ها، خطر ابتلا به سرطان سیستم عصبی در دو گروه تفاوت چندانی نشان نمی دهد.

بنابراین تا زمانی که پژوهشگران جناح مقابل نتوانسته اند تحقیق میلیونی دیگری برپا کنند و خلاف ادعای دانمارکی ها را ثابت کنند، می توانید با خیال راحت از تکنولوژی ارتباطی روز استفاده کنید و با لبخندی از کنار تبلیغات بی پایه "برچسبهای ضد تشعشع و ضد سرطان برای موبایل" بگذرید.